keskiviikko 7. tammikuuta 2009

Valmista sukkaa pukkaa



Tältä näyttävät uusimmat sukkani. Vähän modasin tota kantapäätä erilaiseksi siitä mitä oon ennen tehnyt. Oon vielä kyllä todella noviisi, kun en oo vieläkään saanut sukkia sopivaks. Saattaa tietty johtua siitä et käsiala on todella löysää ja on tottunut äipän tiukalla käsialalla tehtyihin juttuihin. Oonhan mä kutonut koko pienen ikäni, siitä saakka kun mummini opetti vasenkätiselle kutomisen oikeakätisesti. Saattoi olla vuosi 84 tai jossain siinä mailla. Monta vuotta meni siinä kun kudoin syksyn tullessa sellaisia lörppäsukkia itselleni ja miehelle. Viime keväänä mä sain jonkunlaisen neulekärpäsen pureman ja rupesin seurailee netissä näitä neuleblogeja ja ihastelin siellä niitä todella ihania luomuksia mitä ihmiset oli saanut aikaiseksi. Ja siitä lähti mun innostus kutomiseen ja virkkaamiseen uudelleen. Ja kaikenlaista pientä oon siitä saakka näperrelly, toivoen että jonain päivänä saattais itse saada aikaseks vaikka jonkun villapaidan..... No otetaan ihan rauhallisesti ja opetellaan vaan ensin näitä perusasioita. ;)

Ei kommentteja: