tiistai 20. tammikuuta 2009

Kylmää

Viikonloppu onnellisesti ohitse ja taas palattu sorvin ääreen... Taitaapi olla aikas kliseinen lausahdus. No sunnuntaina oltiin sitten turnauksessa. Oli todella eksoottinen kokemus. Hallista, joka on koulun liikuntasali, oli laitettu lämmitys pois päältä (kuulemma ihan yleinen käytäntö kyseisessä paikassa). Siinä tytöt sitten yrittää pelata sortseissa ja palelevat ja äidit istuu salin reunalla takint päällä ja palelevat. Mä olin niin umpijäässä vielä illallakin ettei edes kuuma suihku saanut mua lämpeneen. Mutta muuten turnaus meni loistavasti!
Eilen illalla yritin keksiä itselleni jotain käsityötä, kun kesken eräiset eivät oikein maistu. Päätin aloittaa elämäni toista kertaa villasukat kärjestä tehden. Mä olin ihan haltioissani ja en meinannut malttaa lopettaa ollenkaan. Todella tyytyväinen olen siihen että, Minä, ihminen joka kutoo todella löysää, saan varmaankin elämäni ensimmäisen kerran itselleni ihan itse tehdyt villasukat jotka eivät pyöri jalassa. Ja tässä vaiheessa usko on niin luja että meinaan tehdä niistä vielä polvimittaiset sukat! No saattaa olla että taidot palauttaa mut maan pinnalle viimeistään pohjelevennysten ja kavennusten kohdalla. Tai sit ainakin siinä vaiheessa kun pitäisi olla kaksi samanlaista sukkaa....;)

Ei kommentteja: